Cała Polska Rowerowa.pl - portal kolarski i rowerowy

6 przykładów gadżetów do roweru, które pomogą w promocji Twojej marki

6 przykładów gadżetów do roweru, które pomogą w promocji Twojej marki

Rowery w mieście to dzisiaj nie tylko druga co do znaczenia forma komunikacji i środek lokomocji dla coraz większej grupy mieszkańców. Od wielu lat zauważa się wzrost znaczenia rowerów miejskich jako nośników reklamy, chociaż nadal bardzo rzadko zdarza się, aby reklamy pojawiały się na rowerach prywatnych. Czym innym są jednak gadżety do roweru – o wiele mniejsze, bardziej dyskretne i praktyczne oraz funkcjonalne, co jest dla każdego rowerzysty bardzo istotne.

Tekst przeczytasz w ok. 3 minuty.

Udostępnij artykuł

Rowery w mieście to dzisiaj nie tylko druga co do znaczenia forma komunikacji i środek lokomocji dla coraz większej grupy mieszkańców. Od wielu lat zauważa się wzrost znaczenia rowerów miejskich jako nośników reklamy, chociaż nadal bardzo rzadko zdarza się, aby reklamy pojawiały się na rowerach prywatnych. Czym innym są jednak gadżety do roweru – o wiele mniejsze, bardziej dyskretne i praktyczne oraz funkcjonalne, co jest dla każdego rowerzysty bardzo istotne.

Rower potrzebuje wielu mniejszych dodatków, aby spełniać wysokie wymagania doświadczonego kolarza, że wystarczy wymienić poniższe:

  1. bidon i uchwyt na bidon;
  2. kask, bezrękawnik, pelerynka przeciwdeszczowa;
  3. torba na bagażnik;
  4. uchwyt na telefon/licznik/komputer pokładowy;
  5. źródło światła (np. reflektory LED + odblaski);
  6. dzwonek/lusterko.

Zaletą tych sześciu rowerowych dodatków jest niewątpliwie to, że nadają się one wręcz wybornie do nanoszenia różnych obrazów i grafik – w tym również firmowych sloganów i logotypów marek.

Dlaczego firmowe gadżety do roweru powinny być niezawodne?

Każda z powyższych pozycji może być skutecznie wykorzystana w promowaniu swojej marki i zyskiwaniu darmowej ekspozycji wizerunku swojego przedsiębiorstwa. Przy wykonywaniu takich gadżetów warto zawsze skorzystać z pomocy doświadczonej agencji czy drukarni reklamowej, ponieważ gadżety do roweru muszą być nie tylko dobrze zaprojektowane, ale również wykonane z zastosowaniem wszelkich norm produkcyjnych i surowych wymogów jeśli chodzi o zastosowane materiały. Tylko w ten sposób można mieć pewność, że podarowany w prezencie bidon lub kask albo reflektor na pewno nie zawiedzie w momencie próby i będzie zawsze sprawnie funkcjonował – ponieważ gadżet firmowy musi być niezawodny, tak jak firma, która ma się z nim zawsze kojarzyć.

Jeśli prezent dla klienta firmy szybko się zepsuje lub zawiedzie w chwili, kiedy będzie najbardziej potrzebny – może to na zawsze skutkować przeniesieniem negatywnych wspomnień konsumenta związanych z gadżetem na całą firmę i inne jej towary oraz usługi. Dlatego właśnie wszystkie produkty reklamowe związane z daną firmą, nie tylko firmowe gadżety do roweru – muszą być wykonane z najlepszych surowców i materiałów oraz wykonawców mających w tym odpowiednie doświadczenie.

Pozytywne rowerowe skojarzenia gwarantowane

Rower to urządzenie, które ma wyłącznie pozytywne konotacje i widok człowieka jadącego na rowerze prawie zawsze wywołuje szczęśliwe skojarzenia. Samo uczucie i wyobrażenie własnej jazdy na rowerze również wyzwala u człowieka wydzielanie hormonów szczęścia, więc trudno jest wymarzyć sobie równie bezpieczny nośnik reklamy jak rower czy rowerzysta. Dla firm związanych z kolarstwem oczywistością jest, że gadżety do roweru włącznie z odzieżą samego kolarza to perfekcyjne nośniki reklamy, dlatego starają się wykorzystywać każdy centymetr kwadratowy powierzchni roweru i jego wyposażenia oraz akcesoriów do promowania własnej marki i utrwalaniu wizerunku, symboli i logotypów sponsorskich.

Prowadząc własny biznes warto o tym pamiętać, że sponsorowanie nawet w najmniejszym zakresie amatorskiego lub profesjonalnego sportu – zawsze mocno podnosi walory promocyjne kampanii reklamowej i buduje pozycję marki w świadomości większej grupy odbiorców.

Artykuł sponsorowany

Czytaj również

© Copyright 2019-2024 Rowerowa.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.